2011. május 7., szombat

Hányás

A napokban apa meditáción volt. Jó volt, erős volt.
Este a szokásosan zajlott a menetrend. L szopizott éjjel, és amikor egy kicsit óvatosan felemeltem, hogy büfizzen, sugárban lőtt ki belőle a két deci tej, amit akkor evett épp. Meg kell mondjam, meg kellett ragadjam jól a tudatosságomat, hogy ne kezdjek parázni. Két hetes bébivel még nem tudom meddig mehetek a már említett lelki úton. Még meg sem stabilizálódott itt a Földön, bármi történhet vele. Elhatároztam, ha lesz még ilyen, megyünk az ügyeletre, nem szabad "játszani" vele.
1-2 óráig nem aludtam, csak minden szusszanását figyeltem, és kerestem magamban, hogy mit és hol hárítok. Miattam ne kelljen szegénynek szenvednie!
Aztán kiderült a turpisság. Apa mondta, hogy nagyon furcsa a pocakja, és mintha émelyegne. Lehet, hogy még éjjel lesz egy kis kalandja...
Szóval apa a meditáción megkapta a csomagot, a feladatot, jól megkavarta az energetikáját, és ezt nem annyira vette jó néven az elméje. Diszkrét hárításba kezdett.
Hát ennyire érzékeny L, ő már előbb jelezte ezt.
Szerencsére apa összekapta magát, önvizsgálatot tartott még ott melegiben, és a történetnek nem lett további kellemetlen folytatása. Remélem jövő csütörtökön meditáció után nem kell megint ilyen intő jelet kapnunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése