2011. május 8., vasárnap

Földelés

Nagyon bejött nálunk ez a földelés dolog. 1-2 napja ha megébred, vagy nyugtalan, nyöszörög L, csak odateszem a kezem a két bokájához, és földelem, azonnal visszaalszik, megnyugszik. Nagyon jó még a szopizás közbeni fókuszálás a saját lábaimra, hogy én jól le legyek kötve.
De a legjobb a "fa meditáció". Ezt ráadásul bárhol bármikor lehet csinálni. Csak elképzelem, hogy fölfelé mint a faágak nyúlnak a magasba az energia szálak, lefelé mint a gyökerek, le egészen a Föld középpontjáig. Ég és Föld között szabadon áramlanak rajtam keresztül a kiegyensúlyozott, harmónikus energiák.
Tegnap este én jöttem ki a nappaliba L-val, szopi után nem aludt vissza, végigfektettem a hasamon-mellkasomon, és hagytam, hogy az eneriáink szabadon, teljesen egybeolvadjanak. Hihetetlenül jó érzés volt ismét megélni vele a teljes egységet. Közben még gondoltam a földelésre is, és 1-2 perc alatt szépen eleludt. Nem is kelt fel csak órák múlva a következő kajcira.
Már J-nál is megállapítottam, hogy nagyon jó dolog, hogy vannak gyerekeink. Olyan változásokra késztetnek, és olyan dolgokat lépünk meg miattuk, amit magunktól-magunkért nem biztos, hogy megtennénk, vagy nem ilyen gyorsan.
Egy-egy év alatt jobb ember lettem, mint előtte sok év alatt.
Bármit megtennék, hogy ne kelljen szenvedniük, betegnek lenniük, hogy maradhassanak olyan boldog vidám, kiegyensúlyozott, felszabadult kis emberkék, amilyenek most, amilyennek születik mindenki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése