2011. május 7., szombat

Betegségek

Nálam ez úgy kezdődött, hogy kb. 15 éve, amikor A lélek nyelve a betegség c. könyvvel találkoztam, azt gondoltam, hogy ez az egész egy oltári nagy baromság. Ahhoz, hogy ezt meg tudjam indokolni, gondoltam belenézek a könyvbe, és majd konkrétan meg is tudom magyarázni álláspontomat.
Elolvastam a könyvet, és megtalált az az érzés, amikor pontosan érzed, hogy amit olvastál az mind igaz. Egyfajta belső bizonyosság. Ráadásul nagyon szépen logikusan fel is van építve. Sehol nem tudtam belekötni, de már nem is akartam.
Teljesen egyértelművé vált számomra, hogy minden betegség, testi tünet, esemény, még a balesetek is, lelki eredetűek. Letért az ember a szellemi útról, ehhez kapja meg a szükséges korrekciót. Illetve amit nem akar lelki szinten megélni, meg kell tennie testi síkon.
Hát azóta nem járok én orvoshoz, nem szedek semmilyen gyógyszert. Azóta nálam egy csodaszer létezik, és ez nem az aloe vera :), hanem a meditáció!!!
Oké, ameddig magaddal kísérletezel, még szerencséd is lehet, és működik a dolog. De mi van akkor, ha gyermeked lesz, tartod az "elved"?
Szerencsére amikor J először "beteg" lett, úgy emlékszem lett egy kis láza, már legalább egy éves volt. Nem vagyok a lázcsillapítás híve, úgyhogy rámeditáltam, megkerestem magamban a gyökérokot, hiszen 7 éves koráig minden gyermek az anyukája aurájában van, de belejátszik apa és a tesó is. Meditáltam, meditáltam, és amikor azt éreztem, hogy helyreállt bennem az energetikai egyensúly elengedtem és beengedtem amit kellett, abban a pillanatban lement a láza. Én is megfigyeltem többször, hogy ilyenkor volt, hogy ugrott egyet a mozgásfejlődésben, vagy új dolgokat kezdett el, vagy változott a jelleme. Mintha letöltődött volna egy új program, mint a Mátrixban!
A láz egyébként pont ezt mutatja, ellenáll az elme a szellemi tevékenységnek, valamilyen magasabb új energetikát be kellene általában engedni.
J már 4 éves és nem kellett még orvoshoz vinni, nem szedett még soha gyógyszert, az antibiotikumról nem is beszélve. Volt pár eset, ami azóta újra és újra azt bizonyítja, hogy minden energia, és az energiák rendezésével minden "orvosolható".
Ezért működik gyerekeknél olyan nagyon jól a homeopátia, mert ők még engedik, hogy energia és információ szinten jöjjön rendbe az egyensúlyuk, illetve segít letisztogatni róluk a mi cuccainkat, amiket nem kéne rájuk tenni! Max én is ezzel szoktam rásegíteni.
Nagyon ajánlom mindegyik Dahlke és Dethlefsen könyvet, valamint a többi ilyen látásmódú irományt! Segíthetnek megfejteni, milyen téren kellene önvizsgálatot tartanunk, kicsit csiszolni magunkon, így a "betegség" hosszútávon és mellékhatások nélkül oldható meg, nem csak a tüneteket nyomjuk el átmenetileg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése