2011. május 7., szombat

Fejlődési ugrás

Hát, az van most nálunk...
Tudtam, hogy 3 és 6 hét, valamint 3 hónap és 6 hónap környékén van a babáknál fejlődési ugrás. Ilyenkor kicsit sírósabbak, bújósabbak, és sokkal többet szopiznak, hogy megnöveljék a tej mennyiségét. Az első gyerkőcnél ezek az időszakok nem voltak olyan feltűnőek. Sokkal többet szopiztunk, aztán kész. Most L a 3. héten van. Az első pillanattól kezdve tudjuk, hogy még erőteljesebb, érzékenyebb, "komolyabb" szellemlény, mint J, vagy inkább másmilyen, de most tapasztaljuk is. 3-4 napja szinte le sem lehet tenni, állandóan szopizna, ha valamelyik nincs meg ezek közül, sír.
Természetesen megkérdeztem az én sokatlátó anyukámat. Ő is azt mondta, hogy egy ugrás végén jár (energetikai), intenzívebben kell most belesimulnia, stabilizálódnia, beleszoknia a földi világba, a földi energiákba. Valahol olvastam, hogy a bébiknek az anya a földelés, de csak most esik le, hogy ez mit jelent, és, hogy mennyire így van ez.
Tegnap pl az égi-földi egyensúly volt eltolódva nála, és hogy ez helyreálljon, a sok sírás közben hívtam anyut. L az ölemben feküdt, bal kezem a tarkója alatt, a jobbal pedig simogattam a pociját. Mondta anyu, hogy a jobb kezemet tegyem a lábára, a bal maradjon a tarkónál, így egyenlítsem ki nála ezt az eltolódást. Ahogy odatettem, abbahagyta a sírást, és álomba ájult. Nagyon komoly volt!
Minél többet látok, tapasztalok, "tanulok", annál inkább azt gondolom, mennyire keveset tudok a világ(ok) dolgairól. Annyira összetett, cizellált, bonyolult ez a létezés nevű szövedék energetikailag, mentálisan, mindenhogy!!! (Kezdem érzteni, Szepes Mária néni miért fogalmazott olyan teátrálisan :) )
Sokan a fogantatást, szülést, gyermekkort olyan semminek, olyan csak fizikainak, olyan profánnak tartják és ezért annak is élik meg. Pedig csodák milliói áramlanak, kavarognak, találkoznak, dimenzió kapuk nyílnak, lelkek kukucskálnak át...
Ahogy látok most dolgokat, egyre inkább én is azt gondolom, hogy nagyon nehéz lehet eljutni odáig, mire valaki felnő. (utána se "könnyű" :) )
De a szellemvilágból lejönni, ide beszokni, birtokba venni egy testet...stb, hát nem kezdeném elölről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése