2011. május 1., vasárnap

Meditáció

Meditálni hihetetlenül jó! Legális extázis!
Évekkel ezelőtt tudtam, hogy jó, de nem jött át igazán a hatása. Aztán teltek az évek, tanítónk növelte az időtartamot, negyed óra, aztán fél...egy egész (kétszer egy nap)... Kezdtem megérezni, hogy miért is jó ez nekem. Eleinte csak nyugodtabb lettem, majd ez egyre inkább kihatott az egész napomra. Szépen lassan elkezdtem érezni, hogy változom is. Kevésbé vagyok türelmetlen, haragos, félelmekkel teli stb. Aztán még ezt is lehetett fokozni! Egyszer csak meditációban elkezdtem boldogságot, tiszta igazi szeretetet érezni, csak úgy. Egységet másokkal, félelemnélküliséget. Azt, hogy a létezés tökéletes, az élet egy csoda, minden jó úgy ahogy van.
Fel sem tudom sorolni a rengeteg pozitív élményt, amit akkor él át az ember, mikor magasabb dimenziókba kukucskálhat, a Fény világaiba.
Az elején még sokszor sajnáltam rá azt a kevéske időt is, amit akkor kellett, ma már várom, hogy leülhessek. Ez az igazi létezés számomra, az igazi valóság, az ember igazi természete, aminek megvalósításáért élni érdemes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése